İş Sağlığı ve Güvenliği Haftası Kapsamında Bilgilendirme Etkinliği Düzenlendi
Üniversitemiz İş Sağlığı ve Güvenliği (İSG) Koordinatörlüğü ile Fakültemiz İş Sağlığı ve Güvenliği Bölümü iş birliğinde, 4-10 Mayıs İş Sağlığı ve Güvenliği Haftası etkinlikleri kapsamında üniversitemiz merkezi kafeterya önünde farkındalık standı açılmıştır.
Etkinlik süresince akademik ve idari personelimiz ile öğrencilerimiz standımızı ziyaret ederek yoğun ilgi göstermişlerdir. Ziyaretçiler, İş Sağlığı ve Güvenliği Bölümü öğrencilerimizden kişisel koruyucu donanımlar, iş kazalarının önlenmesine yönelik teknik tedbirler ve güncel İSG uygulamaları hakkında detaylı bilgiler almışlardır.
Etkinliğimize ayrıca Bingöl ilinde faaliyet gösteren bir Ortak Sağlık ve Güvenlik Birimi (OSGB), tam donanımlı İSG hizmet araçları ve teknik ekipmanlarıyla katılarak destek sağlamıştır. Uygulamalı gösterimlerin de yapıldığı bu iş birliği ile öğrencilerimizin teorik bilgilerini sektörel ekipmanlarla pekiştirmeleri sağlanmıştır.
Fakülte Dekanlığı olarak, çalışma hayatında güvenlik kültürünün yaygınlaştırılmasını amaçlayan bu anlamlı etkinliğin düzenlenmesinde emeği geçen İSG Koordinatörlüğümüze, bölüm hocalarımıza, kıymetli öğrencilerimize ve desteklerini esirgemeyen paydaş kurumlarımıza teşekkür eder; tüm çalışanlarımıza sağlıklı ve güvenli bir çalışma ortamı dileriz.