Fakültemiz İSG Bölümü Öğrencilerinden Hastanede Farkındalık Etkinliği

İçerik Resim

Fakültemiz İş Sağlığı ve Güvenliği (İSG) Bölümü öğrencileri, 4-10 Mayıs İş Sağlığı ve Güvenliği Haftası kapsamında, staj eğitimlerini yürüttükleri hastanede anlamlı bir farkındalık etkinliğine imza attı.
Öğrencilerimiz, hastanede görev yapan İSG uzmanlarıyla iş birliği içinde bir "İSG Farkındalık Standı" açarak sağlık çalışanlarıyla bir araya geldi. Yoğun ilgi gören etkinlikte; hastane ortamında sürdürülebilir bir güvenlik kültürü oluşturmak hedeflendi. Bu doğrultuda, sağlık çalışanlarının can güvenliği ve mesleki sağlıkları için kritik öneme sahip olan Kişisel Koruyucu Donanımların (KKD) teknik özellikleri, risklere karşı sağladığı koruma ve doğru kullanım protokolleri uygulamalı olarak tanıtıldı.
Teorik eğitimlerini sahada pratikle buluşturarak başarılı bir organizasyon gerçekleştiren, geleceğin İSG profesyonelleri olan öğrencilerimizi tebrik ederiz.
Sağlık Bilimleri Fakültesi Dekanlığı