Doç. Dr. Abdullah Sarman’dan Öğrencilere Bağımlılıkla Mücadele Konulu TÜBİTAK Bilim Söyleşileri

İçerik Resim

Fakültemiz öğretim üyesi Doç. Dr. Abdullah Sarman tarafından Bingöl Merkez Gazi İlkokulu, Bingöl Merkez Saray Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, Bingöl Karlıova Öğretmen Hüseyin Hüsnü Tekışık Ortaokulu ve Elazığ Merkez Vali Tevfik Gür Ortaokulu öğrencilerine yönelik “Bağımlılık ve Bağımlılıkla Mücadele” konulu TÜBİTAK Bilim Söyleşileri gerçekleştirildi. Söyleşilerde bağımlılık ve bağımlılık yapıcı maddelerin genel özellikleri ile korunma yöntemlerine ilişkin öğrenci ve okul öğretmenlerine bilgiler verildi. Geniş bir katılım ile 4 farklı okulda tamamlanan söyleşilerin ardından ev sahibi kurum idarecileri tarafından Fakültemiz öğretim üyesi Doç. Dr. Abdullah Sarman’a teşekkür belgesi ve plaket takdim edildi.