Dekanımızdan Dünya Hemşireler Günü Mesajı

İçerik Resim

Sağlık Bilimleri Fakültesi Dekanımız Prof. Dr. İbrahim Halil Geçibesler, 12–18 Mayıs Dünya Hemşireler Haftası ve 12 Mayıs Dünya Hemşireler Günü dolayısıyla bir kutlama mesajı yayımladı.

Prof. Dr. İbrahim Halil Geçibesler mesajında, sağlık hizmetlerinin sunumunda önemli bir role sahip olan hemşirelerin, toplum sağlığının korunması ve geliştirilmesinde büyük bir sorumluluk üstlendiklerini ifade etti.

Prof. Dr. Geçibesler, “12–18 Mayıs Dünya Hemşireler Haftası kapsamında, sağlık hizmetlerinin sunumunda önemli bir role sahip olan tüm hemşirelerimizin Dünya Hemşireler Günü’nü en içten dileklerimle kutluyorum.” ifadelerini kullandı.

Bu vesileyle, başta fakültemizin Hemşirelik Bölümü akademisyenleri, öğrencileri ve mezunları olmak üzere, görevini özveriyle sürdüren tüm hemşirelerimizin 12 Mayıs Dünya Hemşireler Günü’nü kutlarız.