Beslenme ve Diyetetik Bölümü Beyaz Önlük Giyme Töreni ve Poster Sergisi Etkinliği Yapıldı

İçerik Resim

Sağlık Bilimleri Fakültesi bünyesinde gerçekleştirilen Beslenme ve Diyetetik Bölümü Beyaz Önlük Giyme Töreni ve Poster Sunumu Programı yoğun katılımla gerçekleştirildi. Programa bölümün 1., 2. ve 3. sınıf öğrencileri, aileleri ve fakülte öğretim üyeleri katıldı.

Program kapsamında öğrenciler mesleki eğitim süreçlerinin önemli simgelerinden biri olan beyaz önlüklerini giyerken, 4. sınıf öğrencileri tarafından seminer dersi kapsamında hazırlanan poster sunumları da katılımcıların beğenisine sunuldu. Poster sergisinde beslenme, halk sağlığı, gıda ve diyetetik alanlarında hazırlanan bilimsel çalışmalar yer aldı.

Gerçekleştirilen etkinlikte öğrencilerin akademik gelişimlerinin yanı sıra mesleki aidiyet duygularının güçlendirilmesi amaçlanırken, ailelerin yoğun ilgisi ve öğretim üyelerinin katılımı programa anlam kattı.

Program, toplu fotoğraf çekimi ve poster sunumlarının incelenmesinin ardından sona erdi.