Hemşireler Haftası Kutlama Programı ve Kronik Hastalıklarda Farkındalık Sergisi

İçerik Resim

12-18 Mayıs Hemşireler Haftası Kutlama Programı ve Kronik Hastalıklarda Farkındalık Sergisi

Bingöl Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Hemşirelik Bölümü tarafından, 12-18 Mayıs Hemşireler Haftası kapsamında 12 Mayıs 2026 Salı günü kutlama programı gerçekleştirilecektir.

Program kapsamında ayrıca, Düzenleme Kurulu Başkanı Dr. Öğr. Üyesi Nermin Kılıç Barmanpek danışmanlığında Hemşirelik Bölümü öğrencilerinin iş birliğiyle düzenlenecek olan “Kronik Hastalıklarda Farkındalık Sergisi” de katılımcıların ziyaretine sunulacaktır.

Tüm akademik ve idari personelimiz ile öğrencilerimiz programa davetlidir.

Program Bilgileri

Tarih: 12 Mayıs 2026 Salı

Saat: 09:30

Yer: Bingöl Üniversitesi Recep Tayyip Erdoğan Kongre Merkezi

Program Akışını Görüntüle


Dr. Öğr. Üyesi Nermin Kılıç Barmanpek
Düzenleme Kurulu Başkanı

Doç. Dr. Feyza Nazik
Bölüm Başkanı

Prof. Dr. İbrahim Halil Geçibesler
V. Dekan