Bingöl Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Hemşirelik Bölümü tarafından, 12-18 Mayıs Hemşireler Haftası kapsamında 12 Mayıs 2026 Salı günü kutlama programı gerçekleştirilecektir.
Program kapsamında ayrıca, Düzenleme Kurulu Başkanı Dr. Öğr. Üyesi Nermin Kılıç Barmanpek danışmanlığında Hemşirelik Bölümü öğrencilerinin iş birliğiyle düzenlenecek olan “Kronik Hastalıklarda Farkındalık Sergisi” de katılımcıların ziyaretine sunulacaktır.
Tüm akademik ve idari personelimiz ile öğrencilerimiz programa davetlidir.
Program Bilgileri
Tarih: 12 Mayıs 2026 Salı
Saat: 09:30
Yer: Bingöl Üniversitesi Recep Tayyip Erdoğan Kongre Merkezi
Program Akışını Görüntüle
Dr. Öğr. Üyesi Nermin Kılıç Barmanpek
Düzenleme Kurulu Başkanı
Doç. Dr. Feyza Nazik
Bölüm Başkanı
Prof. Dr. İbrahim Halil Geçibesler
V. Dekan